Subject: FW: Toote nõuetele vastavuse seaduse muutmise seaduse eelnõu arvamus
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Tue, 23 Apr 2024 12:02:57 +0300

From: Ireen Tarto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 15, 2024 2:11 PM
To: Risto Jõgi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Toote nõuetele vastavuse seaduse muutmise seaduse eelnõu arvamus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust toote 
nõuetele vastavuse seaduse muutmise seaduse eelnõu. Annan teada, et 
Kaubanduskojal ei ole eelnõu kohta täiendavaid kommentaare.

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/en/>

www.koda.ee <http://www.koda.ee>    www.ettevotluskonkurss.ee 
<http://www.ettevotluskonkurss.ee>    www.estonianexport.ee 
<http://www.estonianexport.ee>    www.enterprise‑europe.ee 
<http://www.enterprise%1eeurope.ee>

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>